9 Ağustos 2009 Pazar

TUPPERWARE ŞEKŞEK

TUPPERWARE ŞEKŞEK


Şeffaf gövdesi sayesinde içerisindeki karışımı görebilirsiniz.


Buzlu dış yüzeyi kullanım esnasında elinizden kaymayı önler.


Kaygan iç yüzeyi malzemelerin daha kolay karışmasını sağlar.


Gövdesinde 50ml ile 500ml arasını gösteren ölçü çizgileri yer almaktadır.


Karıştırma ve taşıma için hava ve sıvı geçirmeyen kapağını kapatınız.


Özel ağız yapısı sayesinde dökme hızını ve miktarını kontrol edebilirsiniz.


Özel karıştırıcısı her türlü karışım için idealdir.


Sıcak ve gazlı sıvıları karıştırmayınız, patlayabilir.

Bu kadar küçük bir ürünün bu kadar çok işimi kolaylaştıracağını hiç düşünmemiştim.

Ayran hazırlamak için çok pratik bir ürün, yoğurt ve suyu hazır aldığınız ayranları salladığınız gibi sallayarak bu ürünle güzel karışmış bir ayran elde edebilirsiniz.

Börek için hazırladığınız sosları bununla karıştırdığınız zaman hem daha yoğun kıvamlı bir sos elde ederek daha az sosla daha çok börek elde edebilirsiniz hem de kapakcığından dökerek pratiklik sağlayabilirsiniz.

Salata soslarını şek şek ile karıştırırsanız çok daha lezzetli bir salataya sahip olursunuz ayrıca hazırladığınız sosu bu üründe saklayabilirsiniz. Hava almayacağı için bozulmaz, uzun süre saklayabilirsiniz. Ama ben bu ürünü o kadar çok kullanıyorum ki, içinde birşey saklamayı bırak makinede yıkamayı bile beklemiyorum. Kullanır kullanmaz yıkayıp koyuyorum :)

Çorba için hazırladığınız terbiyeleri bu ürün ile hazırlayın. Hem çok güzel karışıyor hemde ağzından yavaş yavaş döküp karıştırmanız çok daha rahat ve pratik oluyor.

Kek için 3 yumurta ve 1,5 su bardağı şekeri şek şek ile iyice çırpıyorum ve bir kaba alıp 1 su bardağı sıvıyağ, 1 su bardağı yoğurt, 1 paket kabartma tozu, 1 paket vanilya, isterseniz kakao ve aldığı kadar unla karıştırıyorum ve pişiriyorum. Mikseri çıkartıp yıkayıp kaldırmak bana zor geldiği için her zaman elimin altında duran şek şek daha pratik oluyor.

Birde size güzel bir cappucino aleti olduğunu söyleyebilirim. Evinizde bulunan granül kahve ile bol köpüklü cappucino hazırlayabilirsiniz şek şek sayesinde.
2 yemek kaşığı granül kahve, isteğe bağlı olarak şeker (ben şekersiz tercih ettiğim için bunu koymuyorum), 50 ml kadar sütü şek şekte çırpın. Isıttığınız sütlere paylaştırın ve sütleri kaşıkla karıştırın. En son olarak şek şek dolusu köpüğü bardakların üzerine paylaştırın. Nefissssss!

Ölçü kabı olarakta kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder