21 Ağustos 2009 Cuma

TUPPERWARE TUTKU KAPLAR











TUTKU KAPLAR
4,3 lt : Kırmızı ve mavi renklerde

2,5 lt : Turunci

1,5 lt : Sarı

*Hem servis hem saklama amaçlı olan bu kabın yanındaki pencereler sayesinde içindeki besini ve miktarını kolayca görebilirsiniz.

*Meyve, zeytinyağlı yemekler, salataları saklamak ve servis yapmak için idealdir.

*Dilerseniz 4,3 lt olan ürünü ters çevirip kek koymak için fanus gibi kullanabilirsiniz. Sıkı kapaklı olduğu için geç bayatlamasını sağlayacaktır.

*Sebzeleri ve yeşillikleri saklamak için de kullanabilirsiniz.

Not: 1,5 lt ve 600 ml boyları okula, işe yemek taşimak ve artmış yemekleri de saklamak için idealdir.


Özellikle karpuzunuzu bu üründe çok iyi saklayabilirsiniz. Ben karpuzu kesip içine koyuyorum ve bir iki günde kesme ile uğraşmadan bunun içinden alıp alıp tüketiyorum.

Yeşillikleride saklamada gerçekten çok başarılı bulduğum bir ürün. Tini mini Hanımlara sığmayan yeşilliklerimi de bu üründe saklıyorum. Ama kapağında oluşan nemi her açtığınızda silip öyle kapatmayı unutmayın sakın, su içine akmasın.





TUTKU BARDAK:


Hem yeşil, hemde mavi renke tutku bardaklar var.


Tutku serisinin takımı olan bu bardaklara piknikte, arabada ve evde(yatarken başucunuzda) bu bardaklara ihtiyacınız olacak. Çünkü;

*Bu bardaklar kırılmaz ve hafiftirler.

*Sıkı kapakları sayesinde içine toz girmez, hijyenik malzemedendir; bakteri vs üremez; hem de içi sıvı olduğu halde dökülmeden taşinabilir. Çocugunuz için hazırladığınız içecekleri bu bardaklarda güvenle taşiyabilirsiniz.

*Ayrıca içiçe geçebildiği için dolapta fazla yer kaplamaz.

*Dilerseniz bu bardakları saklama amaçlı da kullanabilirsiniz! Soslar, sarımsak, artmış az kalmış besinler vs. bu bardaklarda sağlıklı olarak saklanabilir.

*Şeffaf pencereleri sayesinde içinde kalan sıvı miktarını rahatça görebilirsiniz…


Benim çok kullandığım bir ürün bu, çorba yada mama yerken gideceğim yere bunlarla götürebiliyordum, şimdi de meyve suyunu içine koyup götürüyorum. Akmayacağından emin olarak sıvı taşımak güzel birşey tabi.

Birde benim Türk Kahvem bu bardaklardan birinin içinde. Hava almadığı için bayatlamadan duruyor.

Kuru üzümlerim bu bardaklardan birinde, az miktarda olduğu için büyük bir kab kullanmamış oldum.

Soslarıda saklamada çok kullanışlı, özellikle limon ve yağ ile salata sosu hazırlayıp saklıyorum. Hem sallayıp karıştırmada, hemde saklamada çok işe yarıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder